Så er Projektet halvvejs, det vil sige, jeg er nået der til hvor det hele skal samles igen, og cyklen forhåbentligt kan synes og få plade på igen.

Kaffen er klar på termokanden, så er det bare at gå igang

Diverse beslag monteres og luftfilterkassen får en gang sort maling.

Det er vigtigt at monterer luftfilterkassen som det første, ellers er den ikke til at sætte i. og da jeg nu er i gang der, så sætter jeg batterikassen på samtidig.

Det næste er så at få motoren sat i rammen. Det nemmeste er at lægge motoren ned på sin venstre side, og sænke rammen ned over den, sætte motor beslagene på i højre side, og så rejse ramme med motor i, op, og så sætte beslagene på i venstre side. Fik desværre ikke taget billeder af denne proces.

Så var det tid til at få malet bagsvingeren, så den kunne blive klar til montering. Det samme gjaldt for “klumpen”.

Nu begyndte det at tage fart, snart var der også forgaffel og bagsvinger samt hjul på.

Så er det tid til at trække ledninger, det er en mere spændende omgang. Jeg har aldrig været “gode venner” med ledninger og strøm, men er ved at lære det at kende.

Nu begynder det at ligne en motorcykel igen, og måske endda man kan ane hvilken model det er.

Der er undervejs blevet skiftet diverse lejer, hjullejer, kronrørslejer og i bagsvingeren. Det var desværre også nødvendigt at finde nogle nye udstødningsrør. Men de var heldigvis til at få, dog ikke i samme look som de originale, men de passer nu godt til cyklen.

Ja, den blev færdig og klar til at blive synet.

Og så er det afsted til synshallen, ikke mindst få sat en nummerplade på.

Så nu venter landevejene der ude på vores besøg.

God tur.